5 Aralık 2009 Cumartesi

Sarı Saçlı Heidi'nin Hikayesi


1978 yılında kızıma ördüğüm heidi'li kazak.
Heidi kızımın en sevdiği çizgi filmdi.Resmini bir gazeteden elime geçirmiştim sonra onu kağıda kopyaladım ve ördüğüm kazağa nakış yaparak işledim, yanlız kızıma süpriz yapacağım için acele ediyordum ama saçında lazım olan siyah yün malesef evde kalmamaıştı.Eh benimde kızım zaten farklı şeyleri sevdiği için sarı saçlı yaptım gitti:)
Kızımda sarı saçlı heidisini çok severek üzerine olduğu sürece giydi ve senelerce sakladı. bende resmini çekip sizlerle paylaşayım dedim


1 Comment:

Hayattan Azıcık said...

O kadar güzel olmuş ki verilen emek yeter. Annelerin yaptığı herşey sıcacık olur.Ellerine sağlık canımmmm... Etkinliğim var istersen katıl. Farmville sevdası ile iyice boşladınız blogları :) sevgiler selamlar öpüyorum ellerinden...